esmaspäev, 30. juuli 2012

Baka lõpetamine+suvi 2012

Tere blogi!

2012. aasta on olnud mu elus murranguline. Kaitsesin edukalt bakalaureusetöö (olin esinemisel ülimalt enesekindel), sain sisse magistrisse. Tegin olulise hüppe karjääriredelil, koristajast laosüsteemi operaatoriks. Nüüd üritan nautida suve, mis on mõnes mõttes keeruline, sest töötan tüüpilise kontoritöötaja graafiku järgi, 8-16:30. Teisalt mulle tundub, et alles see aasta algas MINU elu. Läbisin kohustusliku programmi, keskkool heade hinnetega lõpetada, ülikooli sisse saada ja kõrgharidus kätte saada. Nüüd lõpuks on minu kord otsustada, mida ma tegelikult tahan. Enam ei pea mõtlema sellele, mida keegi teine sinust tahab. Kuigi, magistrisse sisseastumise osas oli nt Oskari vanemate poolt päris kõva surve, aga see selleks.
Otsustasin teha see blogi sissekanne, sest siis ma saan talvel vaadata, mida kõike toredat ma suvel tegin.
Juunis oli baka kaitsmine ja lõpetamine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar