neljapäev, 8. märts 2012

Juhus või kõrgem võim

Kirjuan järgneva sündmuse üles, et mitte seda ära unustada. Nimelt unustas Oskar mobiili koju. Kuna ta läks tööle, palus ta, et ma mobiili talle tööle viiksin. Umbes kell kuus õhtul (Oskaril oli tööpäev 3-11) väga jäise ja külma ilmaga läksin bussiga Oskari tööle. Kasutasin ära oma ainsa bussipileti ja Oskari töö juures ei müüdud bussipileteid. Niisiis olin Oskariga poes ja mõtlesin, et ikka suht jama seis on. Ühtäkki vaatasin maha ja nägin, et seal on kasutamata bussipilet. Kuigi ma otsustasin ikkagi jalgsi koju minna, pani see sündmus mind mõtlema. Kui see avastus oli juhus, siis kui suur on tõenäosus, et ma just vastaval hetkel maha vaatasin ja seda piletit nägin. Usun, et väga väike. Teiseks, äkki ei olnud tegemist juhusega? Kas see võis olla saatus? Äkki mul läheb seda piletit mõnes teises olukorras vaja? Kas see oli märk kõrgema võimu poolt, et tasub teistele head teha?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar