neljapäev, 8. märts 2012

Sõbrad

Viimasel ajal on mul sõprade kohta veidraid mõtteid tekkinud. Esiteks on kalendris selline päev nagu sõbrapäev. Ok, ma ei usu sellesse välismaa pühasse, aga ikkagi...huvitaval kombel veetsin sõbrapäeva oma töökaaslastega laulukal uisutades. Kristjan kinkis mulle väikese šokolaadi. Piret ja Janek olid ka seal, mis on naljakas, sest aastavahetuse veetsin ka nende kahega. Kui Merje koos Henri ja Annega putku pistis, olin ma telefoniliinide suletuse tõttu täiesti üksinda. Täieliku üllatusena kutsus Piret mind enda juurde.
Seega ma veetsin aastavahetuse ja sõbrapäeva inimestega, keda ma oma sõprade nimekirjas esimesele kohale ei paigutaks.Tuleb meelde tsitaat:" Ütle mulle, kes on su sõbrad, ja ma ütlen sulle, kes sa oled.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar