teisipäev, 30. detsember 2014

"Võidab see, kellel on kõige hullem mees"

Tegemist on Piret Krummi ja Katariina Trummi komöödiaetendusega, mille ETV otsustas järgnevatele põlvedele salvestada http://etv.err.ee/v/f8d491b2-3c19-4200-8c61-62f1a67e560a .
Kujutatakse 24-aastast vallalist eestlannat. Läbi käivad nii Eesti mehed, sugulaste ootused, raskused riietuse valimisel ja laste saamine. Naerda sai tõetsi nii mõnedki korrad. Erti meeldis mulle järgnev repliik: "Kompliment on Eesti naise jaoks midagi erakordset. Kui sa saad komplimendi, siis sa lihtsalt kaotad kõnevõime." 
Eelöeldu peab paika ka minu puhul. Näiteks töökaaslane ütleb, et mul on kena kampsun seljas. Muidugi on mul hea meel, aga nagu imelik ka, sest ei tea mida vastata. Nii juhtubki, et tavalise aitäh-i asemel tuleb vastuseks kas ah, allahindlusega/kaltsukast sain selle või veidi paremal juhul, sul ka (kuigi enamik ajast on see ebasiiras).
Teemaks tulid ka eestlaste peod. Naised istuvad ühes ja mehed teises nurgas ning keegi ei tea, mida endaga teha. Naised ootavad meeleheitlikult, et mees vaid nende poole vaataks. Kuid Eesti mees ainult väriseb nurgas, mis on ju iseenesest mõistagi märk sellest, et ma meeldin talle.
Kiideti ka Läti meest, et kuuma kuti leidmiseks ei olegi enam vaja Itaaliasse minna. Piisab Läti külastamisest. No ma ei tea ... 

Paralleeli võib tuua ühe suhtefilmiga "Kaheöösuhe", kus võõras kutt ja tüdruk ütlevalt üksteisele ausalt, mis mõlemale seksi juures meeldib. Näiteks meespool ütles, et lahtiriietumine ei tohiks olla aja peale, vaid pigem sensuaalne show. Naispool põlastas seda, kui mees puhus naisele kõhu peale õhku, tekitades peeretamishäält. Arusaadav, eks ole. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar