reede, 30. jaanuar 2015

Pasta-spinatisupp

Käisin ükspäev emal külas ja sain paar Kodukirja kaasa. Mäletan, et ema on neid tellinud juba aegade algusest, juba siis, kui ma olin varajases teismeliseeas. Mäletan, et vaatasin neid ilusaid kodusid ja mõtlesin, kuidas saaks neid ideid vanematekodus reaalsuseks muuta. Lisaks sellele lõikasin välja retseptid, mis ajakirja viimastel lehekülgedel ilutsesid. Nii juhtuski, et jaanuarikuu väljaandes püüdis mu pilku pasta-kanasupp. Põhjus, miks sellest kirjutan, on see, et supp kukkus välja üsna maitsev ja elukaaslane palus, et ma selle retsepti salvestaksin. Ehk siis võib arvata, et ma modifitseerisin algset retsepti. Kindlasti oleksid ka algupärased kogused ja koostisosad sobinud, aga kõiki neid asju ei olnud lihtsalt köögikapis.

Algupärane retsept ja minu retsept:
75 g võid sama
100 g maits-mata toorjuustu sama
2 küüslauguküünt sama
2 dl kohvikoort 2 dl vahukoort, sest ostsin poest hoopis seda :)
1 dl päikesekuivatatud tomateid sama
250 g juustuga täidetud pastat u. 200 g tavalist täistera pastat
1 l kanapuljongit u. 2-3 l puljongit
200 g suitsu- või grillkana 2 broileri kintsuliha 
100 g beebispinatit u. 200-250 g Rimi külmutatud spinatit
Cayenne'i pipart 1-2 tl kurkumit
riivitud muskaatpähklit sidrunipipart
soola ei
riivitud parmesani ei

Valmistamisõpetus:
Kuumuta pannil õli, lisa toorjuust ja kuumuta, kuni see ära sulab. Lisa tomatid, purustatud küüslauk ja vahu/kohvikoor nng keeda paar minutit, et kaste pisut pakseneks. Samal ajal keeda pasta ja nõruta. Sega kastrulis puljong ja kaste. Lisa tükeldatud kana ja kuumuta keemiseni. Alanda kuumust ja hauta 5 minutit. Lisa pasta ja külmutatud spinat või väiksemaks rebitud spinatilehed. Hauta veel 1-2 minutit. Maitsesta retseptid toodud maitseainetega ja serveeri riivitud parmesaniga (kui on).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar