teisipäev, 6. veebruar 2018

4. päev-

On 6. veebruar, sünnitustähtajast on möödas kolm päeva, kuid nagu ühele keskmisele esmasünnitajale kombeks, ei
06.02.18
ole lapsel veel mõtteski soojast kõhukorterist külma ja kõledasse maailma tulla. Mis tähendab, et minu päevad mööduvad oodates. Üritades tähele panna iga väiksematki valu või sümptomit, mis viitaks sünnitustegevusele.

Siiani olen tundnud valu alaseljas paremal pool, kohe nii tugevalt, et pidin poest koju tulles tempo maha võtma ja lonkasin veidi. Beebi pea on allapoole vajunud, mistõttu tuleb vetsus käia oma 3-5 korda. Ka päevasel ajal on vahepeal tunda survet põiele, kuid otseselt vajadust tualetti minekuks ei ole. Kolmandaks ei ole ma vist kunagi nii aeglase tempoga jalutanud, aga kiiremini enam ei jaksa.

Vaba aja sisustamiseks arendasin enda oskusi kulinaaria valdkonnas. Tegin ise Aleksandri kooki, vastlakukleid ja maksakastet. Neist kõige lihtsam oli teine, raskeim kolmas ja maitsvaim esimene. Kasutatud retseptid lisasin postitusse Retseptid.

Ostsin Facebooki lapsekandmise grupi kaudu kasutatud kandelina, firmaks Yaro, pikkus 4,6 meetrit. Hinnaks 50 €. Olen 1,63 m pikk, mistõttu pikem lina (5,2 m) jääks seljataha lohisema. Väga oluliseks faktoriks sai ka see, et armusin selle kanga mustrisse.
Kui lapsele ja mu seljale sobib, siis plaanin lina kasutada toas, kui laps ei taha magama jääda või mul on vaja mõlemat kätt kasutada. Ema südame lähedus, kehasoojus ja fikseeritud asend aitab lapsel end turvaliselt tunda ja rahus uinuda. Teiseks ei ole suvi enam mägede kaugusel ning ootan juba lapsega koos matkaradadel ja looduskaunites kohtades käimist. Tihtipeale ei saa sellistesse kohtadesse vankriga. 

Hea video, kuidas kandelina õigesti siduda https://youtu.be/FRxk_0fCuh8

Viimasena pilt baikatekist mõõtudega 100x140 cm, mille ostsin umbes 12 euro eest Lõunakeskuse Uneärist. Olin üllatunud, kui õhuke see tekk tegelikult on, sellisega magaks pigem suvel kui talvel. 
Muumidega tekikoti sain emalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar