esmaspäev, 29. jaanuar 2018

17.-5. päev, rasedusaegsed loengud ja muu

20.01.18
Nüüdseks olen olnud rasedus- ja sünnituspuhkusel 4,5 nädalat ehk veidi üle kuu. Eelmine nädal mõtlesin esimest korda, et olen justkui 50ndate koduperenaine, sisustades päevi kokkamise, sõbrannadega kokkusaamise ja niisama lebotamisega. Põhilised lasteasjad on ostetud, kõht on üpriski raske ja tahaks juba ära sünnitada.

Mida ma veel olen oma vaba ajaga teinud?
  • Ostsin veidi beebiriideid, kuigi ei oleks arvanud, et seda teen. Kuid kui nägin Humanas meriinovilla-siidi ööriietust, mis maksis 3 eurot, siis no muidugi ei suutnud ma vastu panna.
  • Lisaks tutvusin peale imetamise vestlusringis käimist rinnapatjade maailmaga. Firmasid on erinevaid, neid saab osta nii apteegist kui ka toidupoest ja hinnad kõiguvad 2,5 eurost 10 euroni. Otsustasin esimestena ära poovida Johnsonsi omad, mille hind oli 2-3 euro vahel, pakis 30 tk. Mõte on siis selles, et kui ühest rinnast imetad, aga teisest ka samal ajal voolab, saab rinnapadja kaitseks ette panna.
  • Põhifunktsioon on väljas käimisel lekkivate rindade vältimine. Isegi võõra beebi nutt pidi rinnapiima voolama panema. Kuna suvine aeg on lähenemas, siis peab sellega arvestama.
  • Muretsesin endale ka Bepanthene kreemi, sest ämmaemand soovitas seda soojalt ja mainis, et kreemi saab ka hiljem kuiva naha puhul kasutada.
  • Tegin beebile midagi enda kätega, õmblesin vanast nõukaaegsest voodilinast kaks beebilina. 
  • Kudusin beebile 100% alpaka villa lõngast mütsi. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar