laupäev, 11. november 2017

90. ja 89. päev, rasedusest teatamine


90. päev
Rasedusest teadasaamine

Mäletan, et kui kodus tehtud rasedustest positiivseks osutus, olin kerges šokis. Kuigi aimasin päevade ärajäämisest, et tõenäoliselt on ainult üks ja kindel põhjus, jõudis fakt päriselt kohale testi nähes. Tunne ei olnud ei rõõmus ega kurb, vaid olingi üllatunud. Helistasin esmalt perearstile, nagu ma olen harjunud tegema "haiguste" puhul. Ta suunas mind edasi naistekliinikusse, kuhu helistades küsiti, kui kaugel rasedus on. Üritasin seletada, et selleks ma ju helistasingi, et rasedus üldse kindlaks määrata. Jõudsin juba administraatori peale ärrituda, kuid õnneks sain ikkagi aja umbes kuu aega hiljem (!). Ehk siis pidin kuu aega omas mahlas praadima ja mõtlema, et äkki ikka kodune test valetas. Aga kui ei valetanud? Olen ma valmis emaks saama? Kas mu kaaslane on selleks valmis?

89. päev
Lapse isale teatamine

Umbes nädal peale rasedustesti tegemist ja enda mõtetes selgusele jõudmist teatasin uudisest kaaslasele. Esiti tundus mulle, et ta ei saanud aru, mis ma ütlesin, sest eriti mingit reaktsiooni ei järgnenud.
Usun, et ta ka kohanes selle mõttega ning kindlasti keerlesid ta peas sajad mõtted, mistõttu läks meelest mõelda, et teine inimene ootab mingitki emotsiooni.
Seega klišeelik naise embusesse haaramine ja mõlema õnnest pakatavad näod ei olnud stsenaarium, mida mina oleksin kogenud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar