esmaspäev, 6. november 2017

94.-91. päev

Viimasest postitusest on möödas neli päeva, niisiis üritan tagantjärgi paar mõtet kirja panna. Vahepeal ma endast pilte ei teinud, mistõttu peab piirduma selle ühega.
94. p
Üks põhjustest, miks ei jõudnud blogisse postitada, oli tavalisest sotsiaalsem elu. Kui muidu olen pidudel käimisest loobunud, siis aeg-ajalt käin ikkagi sünnipäevadel või siis kutsun inimesi enda juurde. Tore on vahepeal lapse- ja töömõtetele lisaks teiste tegemistest kuulda.
Kindel on see, et võrreldes eelnevaga ei saa enam pool ööd üleval olla. Hommikul on justkui pohmelli tunne. Ehk siis juba pooleteisttunnine unerežiimi kõikumine annab tegelikult tunda.
93. p
Teiseks ajanappuse põhjuseks on see, et lähen peagi reisile ja olen pidanud varasemast veidi rohkem planeerima. Esiteks peab teadma, et reisides alates 28ndast rasedusnädalast on reisifirmal õigus küsida tõendit normaalse raseduse kulu kohta. Ehk siis tööandjale peab jällegi ütlema, et lähed oma lemmikkohta, haiglasse. Sest mida lähemale sünnitustähtajale, seda sagedamaks need visiidid satuvad.
92. p
Teiseks peab arvestama, kuhu reisida ja kui pikk lend on. Mina lähen soojamaareisile Egiptusesse ehk põhimuredeks on pikk lennureis, turvalisus ja hügieen sihtriigis. Tulenevalt viietunnisest lennureisist soovitas ämmaemand mul osta turseid ärahoidvad põlvikud. Näiteks apteegist ostes maksavad taolised põlvikud 13 €, Sokisahtlist ostes 7-9 €. Eks igaüks valib sobivama.
Hügieeni osas peab kindlasti kraanivett tarbima, vältima jääd ja muretsema juba ette tabletid kõhulahtisuse vastu. Lisaks sellele võtan kaasa Nospa tabletid rasedatele ja korraliku päikesekreemi.
91. p
Kolmandaks lugesin Trip.ee ja teistest reisiportaalidest, et lapseootel naised teevad endale mingi eraldi reisikindlustuse, mis korvaks ka sünnituskulud ja lapse transportimise kodumaale. Ma ei tahaks küll midagi ära sõnuda, aga mina ei näe muuks kui tavaliseks reisikindlustuseks (Swedbanki krediitkaardi kaudu) mingit tarvidust. Võib-olla ka sellepärast, et reisin siis, kui olengi just 28 nädalat täis kandnud ehk siis veel nädal varem lennates ei küsiks keegi isegi arstitõendit. Ning miks ma peaksin järsku, 12 nädalat enne tähtaega üldse sünnitama hakkama? Usun, et kui ise ennast ekstreemsetesse olukorda ei pane ja rahulikult rannas mõnuleda, möödub reis suurepäraselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar